יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

Tony Moly - Red Appletox Honey Cream

חמש דקות לפני חנוכה, אבל אני לגמרי מרגישה פה כמו בראש השנה - קרם לחות בריח תפוח בדבש ובמרקם דבשי מהמם אבל לא דביק!
 
 
 
טוני מולי הם האבא והאמא של האריזות היפות במוצרי טיפוח קוריאניים. אם אני זוכרת נכון, אז אפילו קראתי באיזה בלוג שמשמעות השם "טוני מולי" הוא אריזות יפות. אם זה נכון - זה הזוי, אבל כנראה שבקוריאה מאוד מקובל להסתכל על הקנקן.
 
טוב, זו הייתה לגמרי אהבה ממבט שני. קיבלתי דוגמית שלו. לא הבנתי מה זה הקרם הדביק והמגעיל הזה (כנראה שמתי יותר מדי...) ואז הגיעה לי עוד דוגמית, והפעם שמתי פחות ממנו וממש אהבתי. השתמשתי בדוגמית ל- 3 שימושים. אז איך מחליטים? נכון! הגיעה דוגמית שלישית! ואכן לא טעיתי - זה זה. והוא יירכש בגודל מלא, ממש ממש בקרוב. חוות הדעת למעשה מבוססת על 8 שימושים בכל הדוגמיות שהיו לי.
 
האריזה: תפוח גדול אדום ועסיסי. צנצנת פלסטיק בצורת תפוח אדום, מכילה 80 מ"ל, כלומר, הרבה יותר מקרם לחות רגיל, ואפילו מצורפת ספטולה לצרכי שימוש הגייני. בהחלט הגיוני שקרם כזה יחזיק מעל חצי שנה. למטה יש קישור לאיביי ושם תוכלו לראות את האריזה.
 
המוצר:
המוצר נראה כמו דבש גם במרקם וגם בצבע, סמיך כמו דבש, ומריח כמו תפוח בדבש. אני יודעת שכבר עכשיו השתכנעתם לקנות, אבל חכו שניה. המוצר הזה הוא קצת טריקי. מצד אחד, אם תניחו ממש מעט ממנו ותעסו את הפנים, תקבלו קרם פנים נעים, מלחח, שלגמרי עושה את העבודה, או בפני עצמו או מתחת לאיפור. יש לו מרקם ג'לי נעים ונספג. מצד שני, אם תשימו יותר מדי ממנו - תקבלו דבש דביק שרק תחפשו איך להוריד אותו מה שיותר מהר, לא נספג, דביק ומעיק. מצד שלישי - לפי היצרן, בדיוק במצב הזה, שבו יש יותר מדי חומר דביק - המוצר יהיה טוב בשימוש בשיטה של עיסוי הפנים, ולטענת היצרן יתקבל עור מלוחח, רך ומשיי (מלשון משי). לא ניסיתי.
 
תזכורת קצרה: יש לי עור רגיל, מעורב בקושי.
 
איפה קונים?? איפה קונים?? באיביי כמובן, תמורת כ- 40 ש"ח.

תגובה 1:

  1. האם זה המוצר ?

    http://www.lightinthebox.com/he/tonymoly-tomatox-brightening-magic-massage-pack-80g-wash-off-whitening-pack_p1273076.html?pos=ultimately_buy_5

    השבמחק