יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

הרשומה הראשונה

כל הקונספט הזה של מוצרים קוריאניים הוא די חדש לי, אני מתעסקת עם זה כמה חודשים, ואני מרגישה שגיליתי עולם ומלואו. המוצרים איכותיים, מכילים רכיבים פעילים, המון מוצרי הבהרה (נעים מאוד, אני nc15 ואוהבת את זה) ובגדול - המוצרים זולים. אם כל זה לא מספיק כדי לשכנע אתכם - אז הנה עוד סיבה טובה - האריזות של המוצרים פשוט מטריפות. נראות כמו אריזות של נסיכות, של ברביות, משהו מהאגדות. הקוריאנים יודעים לייצר (מי אמר סמסונג ולא קיבל?) ואני נהנית לצרוך. הבונוס הכי גדול, לדעתי, הוא המחירים הזולים, כן, כולל יבוא אישי.
 
 
 
הבעיה היא שבארץ הנושא הזה של איפור וטיפוח קוריאני לא מפותח. רוב המשתמשות במוצרים קוריאניים, ואין הרבה כאלו, הן ממוצא רוסי, מה שמאפשר להן לקרוא חומר ברוסית, ואני, מי אני, מה אני... רוסית אני לא יודעת, ובאופן מפתיע אני גם עדיין לא דוברת קוריאנית, אז אני מסתפקת בקריאה באנגלית, וגם שם אני לא מוצאת מספיק מידע. חורשת בלוגים, חורשת יוטיוב - ומוצאת ממש מעט. אני גם מנהלת קבוצה גדולה בפייסבוק, איפור וטיפוח - קבוצה סגורה, קבוצה שמונה נכון להיום מעל 1,000 בנות (בעיקר), וגם שם, חוץ משתיים, אני מתקשה למצוא עזרה ומידע בנושא. לפעמים, כשכתבתי שם סקירה על מוצרים קוריאניים, הרגשתי שאני ממש מדברת לעצמי.
 
לכתוב בקבוצה זה קצת כמו לפרסם שלט חוצות. אם עברתם ברחוב אתם תראו אותו, בין אם זה מעניין אתכם, בין אם לאו. בלוג זה משהו אחר, זה הבית שלי. כולכם מוזמנים, אבל אתם לא באמת חייבים להיכנס, אתם תבואו לבקר רק אם האירוח שלי נעים לכם. אולי בגלל זה אני פותחת את הבלוג - לתת לעצמי לגיטימציה לכתוב ככל העולה על רוחי מבלי לפלוש לאנשים למרחב.
 
מה יהיה בבלוג? בעיקר ביקורות על מוצרים שניסיתי. אולי מדי פעם אעלה רשומות HAUL. התרגום הכי טוב שמצאתי למילה הזו היא "שלל" - וזה נראה לי תרגום לא רע בכלל - כשיגיע הדוור באוטו האדום - אם תנוח עלי המוזה - תזכו לתמונה.
 
 
שנתחיל?

7 תגובות:

  1. בהצלחה! לא יצא לי להכיר בכלל חברות קוריאניות, ורק לאחרונה חברה שלחה לי מהונג קונג את הלא של Etude House (זה בצורת גלידה) והוא פשוט כל כך חמוד!!!
    נראה לי שיהיה מעניין פה בקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! שקלתי לקנות את הלק הזה לאחיינית שלי :-)

      מחק
  2. בהצלחה עינב! סומכת עלייך לבלוג איכותי ;)

    השבמחק
  3. חולה על קוסמטיקה קוריאנית

    השבמחק