יום שני, 11 בנובמבר 2013

Holika Holika - Aqua Petit Jelly BB

את ה-BB הזה רכשתי אחרי שקראתי עליו המון המלצות בבלוגים זרים. בשונה מהרבה מוצרים אחרים מהקטגוריה, המוצר הזה מגיע במרקם ג'ל, מתייבש מהר, ואהוד מאוד על צעירות ובעלות עור שמן. אני אולי לא כל כך צעירה, ואולי העור שלי לא ממש שמן, אבל לא יכולתי שלא לנסות אותו...


 
האריזה: המוצר מגיע בצנצנת זכוכית מהממת בצורת פרח ועשוי מזכוכית חלבית. למכסה מחוברת ספטולה שמאפשרת להוציא חומר בצורה הגיינית. התכולה היא 40 מ"ל שזה מכובד לכל הדעות. לדעתי האריזה הזו פחות נוחה מטיובה או משאבה, אבל ללא ספק יש לה קטע. היא יפיפה כמו שהיא, להניח על השידה.

המוצר:
כשמו כן הוא - המרקם ג'לי - שזה די מוזר ל-BB. אם תנערו את הצנצנת הוא ירטוט (?!?!). לדעתי, למרות המרקם הג'לי, הוא לא מספק מספיק לחות לעור, וגם במקרה שלו לא הייתי מוותרת על קרם לחות טוב מלמטה. היצרן טוען שיש בו marine jelly מה שגורם לכך שהוא מספק לחות וגורם לעור להיות "קופצני" יותר. אני לא אשאל מה זה המרכיב הזה ואתם לא תשאלו אם העור שלי קופצני יותר. (הוא לא).

היתרון שלו, כמו כל BB, הוא הגנה טובה מהשמש: SPF 20 PA ++, מה שמאפשר לי לבחור בכל קרם לחות רנדומאלי מלמטה ולוותר על מקדם ההגנה לחלוטין. אני מניחה שבנות רגישות מאוד אולי ישימו עוד משהו להגנה, אבל לי הוא מספיק.

ל-BB הזה יש ריח נעים ופרחוני, ותחושת קרירות הודות למרכיב מי-המנטה שמצוי בו.

כאשר מניחים אותו על הפנים צריך לעבוד איתו מהר כי הוא מתקבע במהירות, ומכיוון שיש לו כיסוי טוב, אתן לא תרצו להישאר עם סימני מריחה...  הוא מגיע עם ספוגית צילינדר, אבל לטעמי - פשוט להניח עם הידיים. הספוגית לא תהיה מועילה יותר. עור שמן אולי ידרוש פידור, אבל עור רגיל או מעורב - אפשר לוותר. המוצר הזה פשוט מתייבש על העור, ומהבחינה הזו קצת מזכיר לי את הדאבלוור לייט של אסתי לאודר. אהבתי את הקטע שהוא מתייבש. לפעמים מעצבן אותי שיש חומרים שנשארים לחים על העור ומחייבים פידור.

הכיסוי של ה-BB הזה הוא בינוני פלוס.

המוצר מגיע בשני גוונים. אני בחרתי את הבהיר, מספר 1, והוא גבולי עלי, מעט בהיר מדי (אני nc15) אבל בצורה שאני יכולה ללכת איתו. חובה לשים סומק או ברונזר מעל גוון כזה כדי לנטרל את אפקט רוח הרפאים. יתכן שישראליות בגוון הממוצע (nc25) תוכלנה ליהנות מגוון 2. כהות עור - כנראה שאין למוצר הזה גוון בשבילכן.

שורה תחתונה: המוצר הזה מוצלח, וכנראה שלבעלות עור שמן הוא יהיה גם מוצר מנצח. אני חושבת שיש עוד מוצרי BB טובים חוץ ממנו, ואסקור אותם בהמשך.

אפשר לרכוש אותו ממש כאן בגוון 1, ובגוון 2 אפשר כאן.

9 תגובות:

  1. אחרי שאני אסיים לפחות אחד מהביבי הפתוחים שיש לי, אני בהחלט יודעת מי יהיה הבא)))

    השבמחק
    תשובות
    1. קצת יותר מידי - מישה, סקין79, גרנייה לעור שמן, רימל, בורז'ואה, איב רושה, סבוקאלם.
      האמת המייק-אפים שנשארו לי זה ההלתי מיקס סרום של בורז'ואה וקולורסטיי של רבלון.

      מחק
    2. ואת מי את הכי אוהבת?

      מחק
  2. מישה, סקין 79 ואיב רושה.
    אני אומרת שהביבי צריך להיות כמו שאלוהים יצר אותו. במקרה זה - כמו המקור האסייאתי.

    השבמחק
  3. איזה כיף!! סוף סוף יש בלוג שיחשוף לנו קוסמטיקה קוריאנית!
    (כבר מזמן חשבתי שאת צריכה לכתוב על זה!)

    השבמחק
  4. איך מוציאים מהקופסה? הוא נשפך על היד? טובלים מברשת?

    השבמחק