יום רביעי, 13 בנובמבר 2013

Elishacoy - Moist up Super Hyaluronic Cream

המוצר הזה הגיע אלי בצורת דוגמית שהספיקה לי לשלושה שימושים. הדבר הראשון שעולה לי בראש כשאני חושבת על המוצר זה הדימיון בינו לבין ה- Clinique - Moisture Surge Extended Thirst Relief. שני המוצרים במרקם ג'ל, עשירים בלחות, מתאימים לעור שמן, אבל גם כל עור מיובש, ואפילו יבש יוכל ליהנות מהם.
 
 
 
למוצר יש מרקם ג'לי שקוף, ומייד כשמניחים אותו על הפנים מרגישים לחות. לחות לחות לחות. אני חושבת שלעונה הזו (מי אמר סתיו אינסופי ולא קיבל?) הוא יעשה עבודה מצוינת, כשכולנו מיובשים למוות, ומרוב קילופים גילינו שיש לנו עור במקומות מוזרים :-P.
 
לשמחת הכלל - המוצר נטול שומן ובכך יכול להתאים לכל סוגי העור.
 
בגלל שניסיתי רק דוגמית אז לא הייתה לי הפריבילגיה לעשות את מה שאני אוהבת לעשות עם המוצר המקביל של קליניק - וזה להעמיס ממנו על הפנים ולהשתמש בו בתור מסכת לחות. שווה בדיקה.

לאור המחיר הזול שלו, כ- 50 ₪,  אני בהחלט ארכוש בעתיד כשייגמרו לי המוצרים האירופאיים והאמריקאיים הדומים.
 
כאן אפשר למצוא אותו במהדורה מיוחדת של 100 מ"ל טיובה.
כאן ניתן למצוא בצנצנת של 50 גרם.

תגובה 1: