יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

Tony Moly - Latte Art Cappucino Cream-In Scrub

נגמר לי הפילינג לפנים, ולכן לא היה מנוס מלבדוק אופציה קוריאנית ראויה. אחרי שראיתי את האריזה המהממת הזו, רצתי לאינטרנט לבדוק ביקורות על המוצר. כל הביקורות שקראתי שיבחו והיללו את הפילינג, ולכן היה בלתי נמנע לרכוש אותו ולנסות בעצמי את הפלא הקוריאני הזה.
 
 


 
לפני שאתן רצות להזמין את המוצר - לא מדובר במוצר חובה, והיו לי פילינגים טובים ממנו. יחד עם זאת, אל תברחו מהרשומה הזו, כדאי להמשיך ולקרוא...
 
האריזה... נראית כמו כוס קפה, מהממת שאין כדוגמתה. הפלסטיק מאוד איכותי ובמכסה יש ספטולה לשימוש היגייני. אין לי ספק שכשהמוצר ייגמר אני אשטוף את האריזה ואתן לבת שלי לשחק עם זה. התכולה היא 95 גרם שזו כמות לגמרי מכובדת ובשימוש דו שבועי אני מעריכה שהמוצר יחזיק חודשים ארוכים.
 
המוצר:
נתחיל מזה שזה נראה כמו קפה שחור - לכל דבר ועניין. צבע חום כהה, שקפקף, אבל מאוד סמיך. אם תחפרו במוצר יישאר חור שיחכה עד לפעם הבאה.
איך שמניחים על הפנים אי אפשר שלא לשים לב לריח הקפה השחור החזק שעולה מהמוצר. אמנם אני לא שותה קפה, פשוט לא אוהבת, אבל מתה על ריח של קפה. מזהירה מראש את כל מי שלא אוהבת - הריח מאוד דומיננטי. יחד עם זאת, הריח לא נשאר לאחר השטיפה.
המרקם של המוצר הוא בין המוזרים שנתקלתי בהם. זה ג'ל סמיך, אולי אפילו טיפטיפה שמנוני, עם גרגרים יחסית עגולים - כלומר לא שורטים - ויחסית מעט גרגרים. אולי דווקא בגלל כמות ומרקם הגרגרים הוא נותן תחושה שהוא לא עושה מספיק עבודה... אני מסייגת את דבריי: השתמשתי בו כמה פעמים בלבד, ואולי למטה יש ריכוז גרגרים גבוה יותר - אבל - אם זה באמת נכון - אז יש להם בעיה בערבוב המוצר, כי אנחנו ממש לא אמורים לערבב מוצר כל כך סמיך בעצמנו לפני כל שימוש.
 
שורה תחתונה: מוצר בינוני לגמרי בקטגוריה שלו. נעים מבחינת המרקם והריח (לפחות לי) אבל לא בטוחה שהוא עושה פעולת הסרה מספיק אינטנסיבית. יהיה נהדר למי שמחפשת הסרה עדינה יחסית.
 
איפה אפשר לרכוש? באיביי כמובן! תמורת כ- 12$.

4 תגובות:

  1. בווישליסט שלי זמן רב, בעיקר בגלל האריזה!
    מאכזב שהריח הוא דווקא קפה שחור, תמיד דמיינתי את זה בניחוח לאטה, בגלל השימוש במילים לאטה וקפוצ'ינו בשמו...
    בכל מקרה סגרת לי את הפינה, מוסר מהווישליסט כי הריח לא נשמע לטעמי וגם לא הסמיכות.

    השבמחק
  2. הייתי שמחה לראות אותו בלייב כתמונה בכף יד כדי לקבל מושג, דווקא נשמע מסקרן הריח!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא סמיך, כלומר כמו שהוצאת אותו ככה הוא נראה. לא מתפשט.

      מחק
  3. האריזה פשוט משגעת ועושה חשק לקנות!!
    מי שמעוניינת בעוד מוצרים מדר קוריאה מוזמנת להיכנס :)
    https://msparkleup.wordpress.com/

    השבמחק