יום רביעי, 6 בנובמבר 2013

Etude House - Precious Mineral BB Cream Bright Fit

יודעים מה הכי כיף בלקנות מוצרים קוריאניים באיביי? כמעט תמיד המוכרים מפנקים בדוגמיות. בגלל שהמוצרים הקוריאניים לא ממש זמינים לנו, זו דרך נהדרת לנסות על העור שלי, אם לא ממש בא לי להסתמך על המידע שזמין ברשת. המוצר שאני סוקרת היום הגיע לו ככה בדוגמית תמימה, שמספיקה לשני שימושים מלאים.
 
אני מאוד מחבבת את חברת Etude House. זו פירמה קוראנית מאוד ידועה, אשר התפרסמה (לדעתי) לא מעט בזכות סדרת הנסיכות המהממת שלה. יש לי סומק מהסדרה של הנסיכות עליו אכתוב בהרחבה בהזדמנות אחרת. המוצרים שלהם נחשבים טובים והאריזות הן קוריאניות טיפוסיות - מאוד יפות.
 
Precious Mineral BB Cream Bright Fit הוא ה-BB הראשון שאני סוקרת, אחרי שניסיתי 2 דוגמיות שלו, כלומר השתמשתי בו 4 פעמים.
 
 
 
האריזה: המוצר מגיע באריזת טיובה עם משאבה. לא אסקור את איכות האריזה כי אין לי את המוצר בגודל מלא, רק אומר שזו אריזה נוחה מאוד, ומכילה 60 גרם - שזו כמות מאוד מכובדת. מעניין לדעת אם המשאבה מוציאה כמות ראויה לשימוש - אין לי מושג.
 
המוצר: BB, מתוקף היותו כזה, אמור לתת שלל הטבות לעור. נתחיל מזה שאני מניחה אותו מעל קרם לחות, כי עוד לא מצאתי BB אחד שמספק מספיק לחות לעור בפני עצמו. המוצר מאוד נוזלי, וזה בשונה מקרם / ג'ל / תחליב - ואני לא רואה איך מוצר כזה יכול ללחח את העור לאורך זמן. בקיצור: קרם לחות הוא לא יחליף.
 
יש לו הגנה גבוה מהשמש: SPF30 וגם PA++. הוא אמור להיות אנטיאייג'ינג, מלבין (מבהיר) את העור ולא מתכהה במהלך היום. אם יש בו מקדם הגנה - זה אוטומטית הופך אותו לאנטיאייג'ינג, ובכך אני מאמינה להם. לא הרגשתי אפקט הבהרה - אולי דרוש שימוש ארוך יותר. מה שכן - הוא אכן לא מתחמצן ולא מכהה במהלך היום. שימו לב לעובדה שהוא נותן כיסוי קליל, מה שגם לא מאפשר לו לעשות נזק גדול מדי מבחינת התאמת הגוון.
 
לטענת החברה המוצר יוצר עור משיי (מלשון משי - silk), יש בו אבקת פנינים, והוא נותן כיסוי קל. העור אכן נעים איתו. הגימור שהוא יוצר הוא חי - מה שמסתדר עם ההבטחה לאבקת פנינים, והכיסוי אכן קל. ניתן לבנות, אם תתעקשו, כיסוי בינוני-מינוס.
 
למוצר 4 גוונים: אני ניסיתי אותו בגוון W13. גוון העור שלי הוא nc15 ואפשר לומר שהגוון W13 התאים לי, ואולי היה טיפטיפה כהה, ככה שאולי הייתי אומרת הוא מתאים ל- nc15-20. מגיע גם בגוונים כהים יותר.
 
מבחינת עמידות - פידרתי אותו עם הפודרה הזו, והעמידות הייתה סבירה, אבל לא הייתי אומרת שהוא נחשב למוצר עמיד. הוא מחזיק בכיף חצי יום ויותר, אבל לא הייתי מגדירה אותו כמוצר עמיד שיורד רק כשמסירים אותו...
 
שורה תחתונה: המוצר טוב למי שמחפשת כיסוי קליל ואין לה צורך בעמידות מהבוקר עד הלילה. הקלילות שלו והמראה הטבעי הם פחות נפוצים בשוק ב-BB הקוריאני ובכך הייחוד שלו. בנוסף, במחיר של כ- 42 ש"ח ל- 60 גרם - הוא בהחלט עסקה מצויינת - למי שהמוצר עונה על דרישותיה.
 
אפשר לקנות אותו למשל כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה